T R O C A D E R O__L I G H T !


Äntligen!

Vi var på Coop idag. Trocca-galen som jag är så ringde jag till Coop idag och frågade om de hade några Trocadero Light. Men hon som jag pratade med sa att de inte hade några. Jag kunde ringa tillbaka på måndag för att prata med den som visste om de skulle ta in några snart. Sen ringde jag även Bryggeriet (hur galen är man!?!?!) och frågade om de kunde säga vilka affärer i Östersund som de levererar till...men den ansvarige skulle få meddelande om att ringa  mig (ingen ringde dock...inte idag iaf).

Men som sagt... vi var på Coop idag. Hoppet var ute, jag skulle inte få någon Trocca light idag heller. Meeeeen så lyser Andreas upp som en sol: "Det finns! Det finns!" Jag som känner min käre sambo vet att han skojar rättså ofta(men frågan är om han skulle tordas skämta om en SÅN sak?!?!). Jag trodde inte på det, men han var fortfarande lika entusiastisk och fortsatte att säga att det fanns. Jag går dit - och som i en dröm - - - där stod det flera stycken! Lyckan var total! Jag köpte 6 st på en gång...to be sure! :oP

Arvid verkar hålla på att återvända till sitt rätta jag igen - det känns såååå bra!

Och vi har bokat hotellrum inför Uppsalaresan! Världens lyx! Underbart! Ljuva hotellfrukost! ;oP

Kommentarer
Postat av: Carro

Soppan blev supergod=) Å jordgubbarna var kanon=) Härligt med lite trocca light, själv är man hookad på coca cola zero, den är såå god.

2007-04-27 @ 23:35:07
Postat av: Jonna

åh, kommer nu till uppsala? kul! när då? upladdningen inför valborg har startat!! kram

2007-04-29 @ 19:25:06
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha, du o din Trocadero! :D
Synd att du inte kan komma den 12e, men jag antar och hoppas att ni får det kanonmysigt i Pruppsala!
Kram!

2007-04-29 @ 22:32:19
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0