Denna dagen - ett liv!

... som farbror Melker sa! Imorse kände jag att jag ville göra nåt av den här dagen. Jag har haft svårt att komma igång om dagarna, men igår lade jag mig faktiskt ganska tidigt så imorse var jag ganska pigg ändå (allt är relativt...). Jag fixade med lite småfix inne och sen oljade vi in resten av altanen. Det känns väldigt bra att ha det gjort nu, även om vi kanske måste olja in den igen om nån vecka.

Sen åt vi lunch, gick och handlade och sen var vi till min mormor och drack Coca Cola och surrade. Sen gick vi hem och jag har fixat marinad till grillkött. Vi hoppas på att kunna sitta ute för Dan och Hanna ska komma hit och grilla.

Köpte förresten en tidning om hem och trädgård, vill inspireras och drömma lite. Köpte två ljuslyktor på affärn idag, precis vad jag sökt efter. Jag hade inte direkt väntat mig att hitta dem där, men bra var det ju!


Kommentarer
Postat av: elin

Vill se bilder sen! Av ljuslyktorna tex... jag är förresten ute ochletar 81 nu men jag vet inet om jag har tid att fara förbi hos er.
hur gick jobbet?

2007-08-13 @ 08:24:38
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0