Detta med att blogga

Jag tycker att det är kul att blogga... MEN just nu drar jag mig för att göra det eftersom uppkopplingen är som den är. Men jag försöker. Hoppas bara att jag slipper bli irriterad den här gången åtminstone.

Arvid går för fullt nu! Han blev nog inspirerad av Mio i torsdags, för efter det har han börjat gå mer och mer och nu är det nästan det enda han gör. Det går fortare att gå än att krypa nu.

Den här veckan har det blivit lite mer att göra på jobbet. Det tar sig. Det var nog bra med en lugn start på det projekt jag sitter på så jag hinner lära mig i lugn och ro. Tyvärr har jag ju lämnat in min mobil så jag har inget kul att lyssna på längre. Visserligen har jag en mp3-spelare, men mobilen var ändå smidigare. Jaja, snart har det gått en vecka i alla fall så då är det väl "bara" en vecka kvar.

Jag önskar att jag vann pengar. Då skulle jag fixa bättre uppkoppling. Men nu har vi bundit oss på ett år så det är nog bara att gilla läget. Eller vinna pengar. Det vore dumt att betala dubbelt när det är så mycket annat som pengar ska gå till.

Jag har börjat köra en "rivstart" på GI. Det går ganska bra.

Önskar att jag kunde lägga ut lite bilder också, men det får dröja tills jag åker till någon och fixar det istället för här.

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul att han börjat gå ordentligt! Hur går det på jobbet då?

2007-08-23 @ 09:16:12
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0