Efter en helg

Helgen är slut och idag har jag jobbat igen. Jag tycker att det går bättre och bättre. Det blir mer och mer vardag. Men jag har ändrat synsättet på att jobba. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Det går nog inte. Jag låter bli.

Idag blev det en hel del att göra på jobbet faktiskt. Vi var en man kort också så det kanske berodde på det. Vi var dock klara med dagens fil i tid, men sen var det mycket annat småplock att göra. Det är skönt när det händer nåt hela tiden. Tiden går fortare då. Och snart är det jul.

Arvid är go som vanligt. Han går omkring hela tiden. Låter som en bil. Vem vem mamma är. Vet vem pappa är. Äter som en häst. Bajsar som en likadan. Busar och skrattar. Dansar och klappar händerna. Vill knäppa med fingrarna men får det inte riktigt att stämma. :o)

Igår var vi på promenad "på byn", riktigt mysigt var det. Såg några kändisar: hockeyspelare och Garvsyramedlemmar. Kändistätt här. :oP

I lördags skulle vi äta surströmming med Dan o Hanna, men det blev inställt pga sjukdom. I stället åt vi med svärföräldrarna istället. Tidigare på dagen var vi ner till Forsaån med dem och åt lunch. Och åt blåbär. Gööööttttt.


Kommentarer
Postat av: elin

på Mios dagis finns en 1,5åring som kan vissla, kanske något att öva Arvid på?!

2007-08-28 @ 18:03:11
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Jenny

Duuu... Ska man äta så man nästan spyr av GI:t? :) Jag har aldrig ätit så här mycket i hela mitt liv, vete sjutton om det här kommer gå vägen, haha. Har du nå tips! Gjorde du via giviktkoll.se eller eget eller på nåt annat sätt? *nyfiken och kan behöva en stödkram* Kram!

2007-08-28 @ 23:45:17
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Carro

Kul att han går nu=) Duktig arvid=) På måndag börjar jag jobba igen =) Hur går det för dig då? Längtar du hem?

2007-08-29 @ 00:52:09
Postat av: Céline

Stajjna, är det HP jag sett i reklamen för "Allt för byn" på tv3??

2007-08-29 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0