Fler steg

Ikväll har vi hälsat på två 11-dagars bebisar. De var så små och söta. Arvid och deras storebror Martin har lekt så bra. Troligen har Martin dessutom inspirerat Arvid för han har gått flera steg ikväll alldeles själv. Roligt!

Imorgon ska jag till optikern. Det är inget jag ser fram emot för de är alltid så o-servicemind:ade där. Har man ett sånt yrke borde man väl försöka se till att vara trevlig också?! Men jag har alltid råkat ut för mindre trevliga där, hoppas dock på något positivt imorgon. Sen ska jag beställa linser igen för det här är sista paret som sitter i...

Kommentarer
Postat av: Nina m Alice & Cassandra

Heja heja Arvid!
Kram Nina

2007-08-05 @ 20:16:41
URL: http://mammanina.blogg.se
Postat av: elin

hoppas ni har dt bra i brunflo, men jag tycker att ni borde välja ett bra internet snart! vi fick vårt föyttat på en gång denna gång men istället var ju sladdarna för korta... nu är allt ok iaf!
var det den 16e det var jamtli?

2007-08-06 @ 15:07:32
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0