Föräldraledig igen

Idag har jag varit föräldraledig. Andreas är på konferens. Jag jublar. Inte över att han är borta. Men för att jag får vara hemma och vara föräldraledig ett par dagar.

Det har varit en mycket bra dag. Den började med att vi skjutsade Andreas till jobbet. Sen åkte vi till Elin och Mio för en kaffeslurk och spana nya lägenheten. Vi gick inöver stan, men efter en (liten) bit tog vi bussen. Gick till Jamtli från stan och sen snurrade vi runt där och kollade på djur, fikade, osv. Jag länkar till Elins blogg för det går ju bara så segt för mig att lägga in kort med den här uppkopplingen...

Lämnade sen in mobilen. Den ska skickas iväg och (förhoppningsvis) fixas. Jag fick en lånemobil. Antik Nokia. Det är dock mycket bra ljud i den.

Ikväll promenixade jag ner till Bad och sen gick Erika, Pippi, jag och Arvid ut på en rastningsrunda. En mycket bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ram

Ja idag va du ju inte på jobbet, inte va det kul heller.....
Låter bra att ni kul idag, och det regnade inte på er heller :)
Hoppas du får en bra ledig fredag också, själv får jag ju sitta i repan hela dan ;) rätt kul ska det bli.
kram

2007-08-16 @ 22:52:32
Postat av: Rebban

Så fina bilder!! Dom ser ut att ha haft mycket roligt. Går han nu eller står han mest? Och hur har ni det annars då? =)

2007-08-17 @ 08:09:44
Postat av: Jenny

Hörredu! Häromdan när jag messade om du var hemma så var det för att jag var i Brunflo och inte hade nåt att göra och tänkte kolla på eran nya lya och Arvid... Men tji fick jag! :o) Nästa gång... Kram!

2007-08-17 @ 20:03:53
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0