Snart helg

Så var det snart helg igen. Märkligt vad tiden går fort. Trots att man jobbar. Haha. Det blir dock mer å mer att göra så idag blev det t.o.m lite körigt. Men hem kom jag.

Jag har ont i handleden idag. Förmodligen pga jobbet för jag har märkt att jag sitter lite snett med handen och det är nog inte så bra när man sitter vid tangentbordet. Men jag vet inte. Kanske har jag "knixat till" handen på nåt sätt när jag burit Arvid också. Eller burit nåt annat. Eller så inte. Eller så vet jag inte alls. Eh...

För övrigt inget att tillägga.


Kommentarer
Postat av: elin

Ni har inte funderat mer över IKEA...?

2007-08-24 @ 10:10:55
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0