20 dagar

Nyss hemkommen från julpyssel hos Rebban. Jag borde egentligen gå och lägga mig, men jag var tvungen att göra lite bankärenden först och då passar jag på att blogga lite...

Igår var vi på vårt första föräldramöte (inför dagispremiären). Det hela gick mycket bra och det ska bli intressant att se hur det kommer att gå. Det går säkert bra, men allt är ju så nytt.

Jag börjar känna mig krasslig - IGEN! Helt sjukt egentligen. Fast med en sambo som varit sjuk i över en vecka så vore det kanske underligt om man klarade sig. Arvid har dock klarat sig...hittills... peppar peppar...

Om 20 dagar
är det julafton!

I söndags var det myyyys. Först var vi till Rödöns kyrka för Andreas spelade där. Arvid fick kontakt med Andreas som stod uppe på läktaren och vinkade, och tillslut började han ropa "Pappa!", "Pappa!"... :oD Himla fint spelat var det iaf, god adventsstämning. Typ enda gången man går i kyrkan är väl nån advent, och så på dop förstås. Och om två veckor ska vi på Alexanders dop. :o)

Hur som helst så var vi på julskyltningen i stan med Johannes och Ida-Maria, kollade bland annat på invigningen av den stora blå (...) granen utanför Rådhuset. Sen var det middag på Rödön för att svärfar fyllde år på måndagen. Vi var dock aströtta och det sitter fortfarande kvar. Kanske därför jag känner mig hängig, att jag har lite sömnbrist - vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0