En torsdagskväll i december

Häromdagen... eller härommorse kanske man ska skriva... så vaknade jag klockan 05:05 och tänkte i panik: "Jag har glömt att ställa väckarklockan!!". Och det hade jag också. Den skulle vara ställd på 05:45 så det var en väldig tur att jag vaknade när jag vaknade och inte klockan sju eller nåt...

Jag har lagt Arvid. Han surrar dock hela tiden så jag vet inte riktigt om han är så entusiastisk till det här med att sova just nu. Men det blir mindre högljutt för varje minut som går så jag hoppas på det bästa.

Imorgon är jag ledig, det ska bli så skööööönt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, chocken släppte sen.. satt och hackade tänder och svamlade.. blandade ihop ord och kunde inte prata alls. Nu känns det mest som en skräckfilm man har sett. Förstår inte varför man inte blir varnad på bvc om feberkramper,o vad de INNEBÄR, i o m att det va rätt vanligt!

2007-12-06 @ 20:49:58
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0