Funnet

Nu är adventsstakarna återfunna. Åtminstone några av dem. Jag kommer inte ihåg exakt hur många vi hade, men jag vet att jag saknar minst 1 ljusstake och en stjärna. Så tydligen finns det ännu en gömma... De andra hittade jag i garaget, men nerstoppade i kartonger som jag inte trodde att de skulle finnas i.

Nu har Arvid lagt sig, Andreas vilar inför kvällens spelning och jag har precis ätit en Pepparkakssandwich. Mums! Snart dags för Svensson Svensson!

Imorse kollade jag såklart på julkalendern. Vaknade av mig själv kl 08 imorse... kan inte minnas när jag vaknade av mig själv sist?!!?!? Sen låg jag kvar och kurade till 08.30 då jag klev upp och tog med mig Arvid ner, han hade precis vaknat då (shit vad han sov länge!). Åt lite mackor, gjorde i ordning välling till lille skrutten och strax före 09 gick vi upp och kollade på julkalendern i sängen. Myyyyyysigt!!

Radions julkalender Teskedsgumman är ju bara såå nostalgisk så den lyssnade jag också på (i eftermiddags). Himla mysigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0