Julen slut

Julen är slut och jag också. Jag är inte riktigt slut, men nästan. Arvid brukar sova till 09, meeeeen idag vaknade han redan 07. Lade honom vid 08 igen för han verkade vilja det, men det dröjde inte länge förrän han ville upp igen. Så nu försöker jag vänta ut honom så jag kan lägga mig och sova igen. :o)

Julen innebar många fina julklappar. Ett par favoriter blev självklart en Modopyjamas och en Modo-tröja till Arvid. :o)

Såg en film om Marie Antoinette igår. Himla bra var den. Tragisk men bra. Jag är rent förvånad att jag höll mig vaken hela filmen!

I "På spåret" i fredags tog man en 10-poängare igen... Den här gången på (tam-ta-daaaaaa....) Östersund! Finally! Har för mig att de hade Östersund nån gång förut också för läääänge sen, eller så var det Åre eller nåt. Minnet är klent ibland. Men bra. :oP

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Stina!
Roligt att du hittade till mig, nu har jag även hittat till dig =) Gott nytt år på dig! Vi ses på jobbet någongång nästa år, ha ha. Samma gamla tråkiga skämt som man kör varje år.
Kram Sofia

2007-12-30 @ 21:01:01
URL: http://svensberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0