Snart sover jag också

Lillskrutten sover nu. Skönt. Själv slötittar jag på Lyxfällan. Hjälp vad folk drar på sig skulder!!!

Den där förkylningen som har lurat i veckan tycks ha gett med sig och det känns så himla bra. Jag har absolut ingen lust att bli sjuk nu för då har jag varit sjuk en gång i månaden i några månaders tid. Det är inte bra. Men nu blev det ju inte så. Jag kan slappna av. Peppar peppar.

Himla mysigt att kolla ut genom fönstret nu när första advent faktiskt har inträffat. Grannarna har massor av stjärnor och ljusstakar och det är så fint. Det har vi visserligen också, men det syns bättre hos andra.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött med ledigt=) La wille precis under lyxfällan så jag missade det, kanske går i repris=)

2007-12-07 @ 00:58:27
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0