Lite bättre natt

Det gick lite bättre inatt. Han var vaken "bara" mellan 00:30 - 03:00. Jag hade hunnit sova en timme innan han vaknade där efter midnatt så jag hade ändå nån slags energi till att vara tålmodig. Sen sov han till 08:30, så himla bra! Men idag är han lite hes, förmodligen för att han var ledsen och skrek inatt. :o(

Han har ingen feber längre, men hostar och snorar. Men det känns verkligen som om det går åt rätt håll, han ser mycket piggare ut!

Inget bad idag. Det känns jättesurt för jag hade sett fram emot det. Om en timme skulle vi ha varit där. Vi som köpt badbyxor och allt. Men de kommer nog till användning framöver ändå, men det hade ju varit kul om det hade varit idag.

Jag och Arvid hämtade Andreas i stan igår för han hade varit på läromedelsmässa. Vad gjorde vi? Vi åt middag på Frasses! Ve och fasa! Mitt i veckan. Men det känns inte så ångerfullt. Låt det ta några dagar extra då, jag är ju så grisigt nära nu! :oP Och det var skönt att slippa diska efter middagen! :oD

Kommentarer
Postat av: elin

och vi åt hamburgetallrik på badhuset... du är ju så nära nu så det kanske inte är lika noga längre. du har ju varit jätteduktig och slitit så hårt! hopaps att du är nöjd med resultatet också!

2007-02-28 @ 13:48:25
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0