Lovely lördag

Nattamningen: Inatt vaknade Arvid nån gång vid 03 men jag lät honom ligga kvar och han somnade efter en stund. Sen vaknade han 05.30 och då fick han amma. Sen var han allt annat än sovasugen. Men vi lät honom ligga, låg och lyssnade på honom, och tillslut somnade han och sov till 08. Då klev Arvid och jag upp, jag åt frukost - vägde mig innan, sorry Sara! ;o) Sen dansade vi till radion, Elvis och kungliga låten med Markolioo och Linda Bengtzing. Vet inte vem som tyckte det var roligast...kanske jag. :oD
Vikten: 64,2 idag! (1,2 kvar...)

När Andreas vaknade så började vi planera möblering. Klippte ut möbler i dess rätta storlek (enligt skalan på planlösningen) och möblerade hundra gånger. Så nu vet vi vad vi ska göra på sportlovet... Läääängtar! Jag är ommöbleringsälskare!

Ätardag idag - jihooooo!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Jag älskar också att möblera! Får Arvid eget rum då eller?

2007-02-24 @ 20:29:02
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0