Rostat bröd!!!

Adrian Chip

Jag gör som Carolina och sätter in en bild på en häst! ;o)
Foppa har köpt ny häst - Adrian Chip var namnet.


Stor lycka. Jag surfade runt på lite GI-sidor ikväll. Hamnade på Tastelines hemsida och såg jag till min stora förtjusning denna bild:


ROSTAT BRÖD!!! Ghaaaaa!!! :oP

Bilden var mest troligt i avskräckande exempel, men den hjälpte mig att känna smaken bara av att se bilden. Ibland funkar det. Som om någon har en godispåse och jag inte har ätardag - då funkar det bra att kolla ner i påsen och se vilka godisar jag hade valt och sen tänka hur de smakar. Låter galet. Men sant. :oD

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fast jag brukar undvika bilder med fula täcken... ;-)

2007-02-16 @ 06:29:33
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0