Sista VM-dagen

Sista tävlingen i alpina VM idag. Nu får vi hoppas att Österrike åker ur lite... :o)

Nattamningen: Imorse ville Arvid upp kl 05.30 och äta. Tur det, för det hade läckt en del innan. Sen somnade han om och sov till 08. Nu ligger båda pojkarna och sover igen. :o)
Vikten: Jag tordes väga mig imorse i alla fall. Glatt överraskad: 64,6!!!!! - ätardagen till trots! (=1,4 kg kvar till målvikten). Nu ska man ju inte väga sig varje dag, men jag kan ju inte låta bli...

Ätardagen blev helt ok! Åt en semla hos svärisarna. Sen åkte vi hem och gjorde mat. Till förrätt blev det vitlöksbröd. Till varmrätt gräddig potatisgratäng (jag som längtat efter det så mycket!) med oxfilé och grönsaker - sååååå gott!!!! Någon efterrätt orkade vi inte tyvärr, men några godisar slank ner. :oP Middagen var gruvligt god!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Gud vad gott det lät! jag undrar vad vi ska äta idag...

2007-02-18 @ 13:38:14
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0