Trött

Jag har varit vaken sen kl 05 så nu är jag lite suddig...

Nattamningen: Arvid vaknade kl 05 och lät. Klockan 05:30 tog tålamodet slut så jag tog upp honom och ammade. Han har varit vaken fram till 07:30 så nu sover han. Det gör inte jag.
Vikten: Imorse vägde jag 64,5!!!!! (=1,5 kg kvar till målvikten) Tjoho!!!

Idag ska Arvid och jag hälsa på Emma och Maja. Därför är det ingen mening att jag går och lägger mig nu för jag hinner just inte sova nåt förrän jag ska kliva upp igen. Och så är det skidåkning på tv snart också. Det ska bli kul att se Maja, har inte sett henne sen november kanske. Och få se nyhuset. :o)

Äntligen helg (i princip)!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

KVINNA! Sluta väg dig!! Det sätter bara griller i ditt egna huvud om man börjar hetsa över hg som kan bero på så mycket! Jag tycker att du ser hur smal som helst ut ju! Släng vågen! :)

2007-02-23 @ 19:24:16
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0