Uppdraget

Jag fortsätter med uppdraget. Uppdraget "sluta nattamma" alltså. Igår gick det väl rätt ok, han vaknade några gånger men fick ligga kvar och låta lite så somnade han om igen. Kl 05.30 var det dock dags att mata. Sen somnade han om och sov till 08! Hurra!

Sen var han uppe ett tag men blev trött så jag lade honom. Det tog ett tag, men han somnade tillslut kl 10...typiskt för jag skulle vara på Gläntan 10.30... Men han fick sova en stund längre så vi kom lite senare till Gläntan. Det var babyöppet idag så vi var där och tänkte pyssla...men det blev inte så mycket... Efter sångstunden gick vi iaf hemöver och jag satte igång med maten. Bara vardagsmat - hemmagjorda hamburgare, men jag skar ut hjärtan i gurkskivorna. Det gick himla smidigt! Salladen gick inte lika bra, och tomaterna var inte ens att fundera på. Hamburgerköttet skulle jag också steka formade som hjärtan...samtliga gick sönder. Men men, tanken var ju god. :oP Och så fick jag en ros av Andreas när han kom hem. ♥ :o) :o) :o)

Inatt gick det bra igen. Han vaknade inte förrän 06 och ville ha mat, och så vitt jag kommer ihåg så var han inte vaken nånting inatt. Om jag nu inte har förträngt det förstås för att jag var för trött. Men det känns iaf bra. :o) Vi får se hur det går inatt, men just nu känns det som det är på rätt väg. (peppar peppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0