VM-guld, VM-guld, VM-guld...


Anja guld
Kungligt Anja!


Jag både grät och skrattade när Anja tagit guldet. Arvid trodde nog jag blivit knäpp, men när jag först och främst jublade och applåderade så tokskrattade han också. :o)

Idag var vi på bvc. Arvid hade gått upp 700 gram på en månad! Det har han aldrig gjort förr. Efter bvc-besöket så gick vi till affären coh köpte apelsiner, sen gick vi en liten promenad i kylan.

Igår började jag på nytt med GI efter en veckas dåligt ätande. Det gick väl sådär, men dagen startade jag i alla fall med (förutom att amma, m.m.) en promenad före frukost. Hurra! Sen var det lite kämpigt, jag hade sug i magen hela dagen. Inte just efter socker utan mest vad som helst - jag var hungrig. Men tillslut tog dagen slut (jag höll ut hela dagen utan att stoppa i mig nåt dumt) och idag känns det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0