6 dagar kvar

Det är sex dagar kvar till nästa ätardag... antar jag. Om jag inte byter dag då ifall det är nåt speciellt. Men annars riktar jag in mig på lördag. Och längtar till lördag. Godiset är slut. Vet inte om det var bra eller dåligt att ta kort på godisskålen för idag blir jag ju bara sugen när jag ser den. Men men...

Idag är det riktigt kallt. Det är det även i vårt sovrum. Skönt att sova när det är svalt, men så fort nån tå kommer utanför täcket så vaknar man ju av att vara nerkyld. Överdrev jag lite? Okej då!

Igår insåg jag att jag måste läsa "Harry Potter och Fenixorden" innan 26 juni. Filmen har premiär 13 juli som jag har förstått det (med reservation för att det kan vara galet), och eftersom vi åker på semester 26 juni, kommer hem 11 juli och Arvid fyller år 12 juli så blir det nog inte så mycket tid över där innan. Men igår läste jag ut min julklappsbok "Uppdrag:mamma" så nu är det väl bara att sätta igång då.

Kommentarer
Postat av: elin

vad kul att det kommer en ny potter-film! jag har läst alla böcker men har tyvärr inte 5an så du kan inet få låna den av mig. jag väntar på den sista nu!

2007-01-07 @ 17:23:42
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0