Borta... väck...

Nu har jag varit dålig på att skriva på ett tag igen. Why?! Hm...vet inte! Men jag har känt mig trött mest hela veckan, vet inte om det är nån förkylning som lurar eller nåt. Idag verkar det som om Arvid verkar lite småkrasslig också, han har börjat hosta och nysa. Bara han inte får feber så känns det väl lugnt. Vi får se hur det går.

Vi har fått tid på barnkliniken för att kolla upp Arvids allergi också. Det känns himla skönt att få veta vad han är allergisk mot och hur starkt, osv. Skulle egentligen dra andra visdomstanden samma dag, men jag sköt på det en vecka för jag ville inte vara på sjukhuset med bedövad käft och inte kunna prata normalt på några timmar.

Två dagar kvar till ätardag - läääängtar! :oD Det är tur att jag har ätardagar så jag har nåt gott att längta till. Just nu verkar det iaf som att jag gått ner 4 kg på nästan 4 veckor. Det har gått så trögt på slutet men det går ju neråt i alla fall.

Bra föräldragrupp idag, det handlade om självkänsla. Mycket tänkvärda bitar. Och många konkreta tips på hur man kan stärka ens barns självkänsla.

Ingen vinst på Lotto har det blivit heller. Sist hade jag 2 rätt fastän jag kände att det var min tur...det var det inte. Surt! Ny dragning på lördag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsvejs! Hoppas att ni vinner storvinsten på lördag! Jag har utmanat dig igen förresten!
Kram Nina

2007-01-25 @ 22:14:28
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0