Dagen D

Dagen D som i Dragning! Arvid har nyss somnat (kanske 20 min sen)...han har svårt att somna nu igen, den här gången pga att han vänder sig i sängen ideligen... Han kan inte somna på mage. Hoppas det blir bättre. Jag ska iaf snart plocka upp honom och mata honom innan vi ska gå till BVC, för sen blir det lite brådis. Ska skynda mig hem, mamma får ta hand om Arvid, ska få i mig lunch och sen åka till stan för att DRAAAA första visdomstanden. Suck. Det går nog bra, men det är ju inget man gör varje dag direkt så jag oroar mig ändå. Och så oroar jag mig för att Arvid inte ska ha gått upp i vikt. Man vet ju aldrig. Det är ju svårt att se själv när man ser honom varje dag. Återstår att se. Intressant.

Något kul: Jag hade 4 rätt på Lotto i lördags = 22 kr!
:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0