Lagning

Så, då har man lagat hål då. Bara två besök kvar...dragningarna. Dagens besök gick mycket bra, över föräntan. Han är så himla bra den där tandläkaren tycker jag. Det gjorde visserligen ont när han började borra, men då väntade han en stund så bedövningen skulle ta bättre. Sen kände jag ingenting. Och snabbt gick det! Är fortfarande bedövad, men det börjar släppa lite smått.

Idag ska vi på bio! För första gången sen...jag vet inte. Mamma ska vara barnvakt. Förresten fick jag ju lite egentid idag när jag var till tandläkaren. Skönt, men jag hade ju kunnat göra nåt roligare kanske. :oD

Kommentarer
Postat av: elin

vad kul med bio! hoppas att filmen är bra, jag läser imorgon vad ni såg...

2007-01-04 @ 16:19:25
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Bio-Jenny

Åhh, visst var den bra? Förutom att han ska pluta så förfärligt med munnen... Men annars... :) Jädrar, du ska få vara den första som får veta hur det gick på tentan jag ska skriva på måndag! Kramen

2007-01-04 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0