So far so good

Hittills går det bra med vikten. Funderar på om jag ska börja skriva in siffror här, det borde motivera mig ytterligare för inte vill man ge upp när man har lite mer press på sig... eller så är det just vad man gör... Måste fundera lite över det där.

Igår var vi på stan för att fixa pass inför Bulgarienresan. Vi har blivit vuxna. Vi konstaterade det igår när vi insåg hur otroligt tidiga vi var med att fixa det. I vanliga fall hade kanske kommit på det dagen innan vi skulle åka. Vuxna var det ja. Arvid fick också ta foto, han såg rent kriminell ut. Haha! Men så söt!

Sen fikade vi på Törners med Marsh och Ella. Arvid somnade i vagnen efter att ha fått amma. Ibland måste man ha tur att lägga ner honom i rätt ögonblick.

Igår kväll spelade vi ett spel som vi köpte på Åhléns igår. Jag vann inte. Nog om det. Jag somnade kl 22 och var inte upp och matade förrän 06.30 imorse! Skräll! Men å andra sidan sov jag bara halvt som halvt mellan 02-06.30 för Arvid är lite förkyld så han hostade och sov lite oroligt. Var upp flera gånger för att stoppa i honom nappen. Men sen sov jag en del på morgonen igen så antingen är jag utsövd nu eller så har jag helt enkelt sovit för mycket.

Det blev promenad före frukost imorse (eller det var faktiskt närmare lunch...). Skönt men jag var trött och grinig och sur. Haha, tur att Andreas står ut! :oD

Imorgon blir det tandläkaren - huvva! Men jag längtar ändå, för efter morgondagens besök har jag bara 2 besök kvar. Visserligen de "värsta", men då är jag iaf en bit på väg.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har utmanat dig i min blogg!
Kram Nina

2007-01-03 @ 19:05:33
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0