Uppbrott från nyttigheten idag

Jag verkar ha tappat stinget på bloggandet. Får se hur det går framöver.

Vad som hänt sen sist är att jag har blivit sjuk, har haft ont i halsen, frusit en massa och varit jättetrött. Sovit en massa när Arvid har sovit, det har varit superskönt! Kort och gott lite avskärmad från verkligheten men det börjar ordna upp sig. Efter att ha gått till affären idag och trotsat mitt nyttiga ätande så känner jag mig mycket piggare och gladare. Det blev god taco-middag idag! Tjoho! Får se om jag återgår till mitt nyttiga liv imorgon eller om det dröjer någon dag extra.

Jag har i alla fall kommit i mina gamla jeans! Nu har jag inga fler jeans att komma i! Tjoho! Jo ett par som jag hade i gymnasiet men det vete fan...

Igår var mina jobbarkompisar här och åt lunch. Mycket trevligt. Rebban åkte i baksätet. ;o)

Imorgon ska vi undersöka Arvids allergi.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för metod du använder för viktminskning? Jag borde komma igång jag med...

2007-01-31 @ 17:11:08
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0