Utmaningen

Jag fick en utmaning av Nina. Känner mig mycket hedrad, here we go....

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
* Shit...det var en del... Var gravid, födde barn, bröt handleden, var långtidssjukskriven, åt älgtunga, bytte blöja, var på husvisning, vann på Joker, m.m.

Vilka länder besökte du?
* Ojdå, det blev visst bara Sverige

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
* 12 juli för då föddes Arvid

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
* "Har nån i familjen tillfällig värk eller feeeeber" (Iprenreklamen)

Vad gjorde du på din födelsedag?
* Fick fika på säng, hade mammafika, åt på Sibylla och firade med kompisar på kvällen.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
* Om jag hade vunnit miljoner på Lotto

Hur höll du dig från att bli galen?
* Det gjorde jag inte.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
* Arvid såklart :o)

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
* Ja jo det gjorde jag nog.

Förhoppningar om 2007?
* Att familjen ska må bra, att det ska bli roligt att börja jobba igen (hoppas kan man ju alltid), att vi ska få kul i Bulgarien, att jag ska gå ner mina kilon, att jag ska vinna miljoner på Lotto, att vi ska köpa hus, ja det var allt jag kom på nu. :o)

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
Erika
Elin
Carro
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0