Yrslig

Mitt tillstånd just nu: yr och speedad. Jag gick på promenad med "mina mammor" efter föräldragruppen. Det gjorde gott, mycket trevligt var det och jag blev yr på kuppen. Känner mig speedad också, troligen pga all den friska luften som min kropp måste undra vad det är. Den har inte upplevt så mycket sånt på sista tiden tror jag.

Föräldragruppen var bra, men jag känner mig så ofukuserad på de här träffarna, vet inte varför. Mest roligt är att se Arvid och hans kompisar. Och dricka kaffe. Idag kunde lyckades jag avstå från kex, hurra. Imorse blev jag förvånad. Jag vägde bara 67,5! Det gör att jag har 1 kg kvar till halvvägs. Mest troligt lär det inte gå lika snabbt framöver, men det går ju neråt i alla fall. Bra.

Såg sista delen av  "Tusenbröder III" i söndags. Så jag fick gråta en skvätt. Både av lycka och av sorg. Lycka först när Hoffa och Max såg varandra, som förbyttes till sorg när Max såg Hoffa bli skjuten, som förbyttes till lycka OCH sorg när Hoffa och Max höll varandra i handen på operation, som förbyttes till lycka när de efteråt kollade på varandras ärr, som förbyttes till sorg när jag insåg att serien var slut...


...såvida inte Hoffa tänker rymma igen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Då väger ju du jättelite, jag vägde ju 68 kg innan jag blev gravid. Synd att jag missade tusenbröder)=

2007-01-12 @ 16:28:29
Postat av: Carro

Å just ja jag blev oxå yr,, samt ofokuserad på f-gruppen, vi kanske ska starta en egen=)

2007-01-12 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0