Grattis Mio

Grattis Mio pa fodelsedagen halsar vi fran Bulgarien!

Idag ar det avresedag. Det kanns riktigt bra. Trots att vi haft det riktigt bra. Borta bra men hemma bast. Tyvarr sa ar vi alla klara att aka redan nu egentligen, men kommer att fa vanta tills ikvall efter 19 nan gang nar bussen mot flygplatsen gar. Vi far ligga vid poolen en stund tills vi storknar.

Angaende ormarna: Jag har nu sett tva bruna ormar och en vit. Det hela var mycket dramatiskt. Trots att jag befann mig pa flera meters avstand sa grat jag och darrade. Jag avskyr ormar. Nu kanns det dock battre (jag ar ju vid hotellet och dar ar det ormfritt sa vitt jag vet) och jag har t.o.m varit vid stranden och badat i Svarta havet! Ingen orm fanns dar - inte nar vi var dar iaf. Basta badet pa hela resan - varmt i vattnet!!

Ikvall vantar utcheckning, middag, transfer till flyget, flyga i tre timmar, vanta i 6 timmar pa Arlanda, 5 timmar pa taget, seeeeeeen ar vi antligen hemma! Langtar!

For ett ar sen hade jag varkar
och kommit hem fran BB forsta omgangen.

Nasta gang jag bloggar ar jag pa svensk mark. Promise!

Kommentarer
Postat av: elin

Mio tackar och bockar (om han orkar med sin lilla feberkropp)

2007-07-10 @ 11:00:37
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carolina

Härligt att ni är hemma snart så att ordningen bli återställd i min mailbox ;-) Kram!

2007-07-10 @ 11:46:10
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Jonna

härligt att höra att ni haft en trevlig resa!!! kram

2007-07-10 @ 21:52:47
URL: http://roosens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0