Om 5 dagar

Om endast fem dagar fyller Arvid 1 ar! Hjalp vad tiden har gatt fort!

Jag kom pa att det blir mindre tjorv om jag haller mig till i-spraket. Da behover man inte fundera over de svenska bokstaverna med prickar och ringar over o och a... Si ni fir ni lisa i i-sprikit istillit. Hihi. Dit birde inti viri nigri priblim fir mini firildrir illir fimiljin Bid, di ir vini...

Det var kanske lite jobbigt det dar ocksa...

Igar var vi pa en tur upp till bergen och var pa nat Jamtliliknande stalle. Det var en skumpig tur, men bra. Vi hade bara tillgang till en tysk guide sa det var inte sa latt att forsta alla ganger, men de som kunde fick oversatta till svenska till oss ovriga. Det var bara vi i familjen som akte, vi hade fatt lana en av taxichaufforerna har pa hotellet som korde runt oss. Jattebra service!

Nu har vi inget mer storre inplanerat forutom att vi borde ga ner till stranden och bada sa vi har badat i Svarta Havet innan vi aker hem. Det ar dock inget jag ser fram emot eftersom de dar karlarna med ormar ror sig vid stranden... Help!

Pa vagen hem med flyget ska de visa filmen 7 Miljonarer. Inatt dromde jag att nan sa att den filmen var jaaaaattebra. Jag tvivlar dock.

Det gar fortsatt bra med Arvid, han ar en klippa!

Nagon vill titta pa var lagenhet har mor och far meddelat. Himla bra att nan ar intresserad. Hoppas bara att den som star forst i tur och tackar ja vill flytta in redan 1 augusti. Hoppas kan man ju alltid gora...

Mamma och pappa: Halsa mommo att Arvid har det bra. Han far aven vatskeersattning.

Jenny: Jag haller med dig, trots var ringa kontakt sa saknar jag dig ocksa. Det ar nog for att man haller sig update genom bloggarna sa kanns det som om man traffas. Vi har val aldrig riktigt varit normala...haha! Jag hakar pa utmaningen, men jag gor det hemifran istallet. Om jag inte hinner innan min surfingtid tar slut har.

Nu ska jag glutta lite pa min Hotmail. Bye!

Kommentarer
Postat av: Carro

Syskonen å pappa skulle åka hem i tisdags men planet blev försenat över ett dygn)= men det var nog ren otur för ni kommer få åka hem på utsatt tid=) Imorrn åker vi till göteborg så efter det kanske vi hinner ses nåt, måste kika på radhuset när ni flyttat oxå=)

2007-07-07 @ 21:36:49
Postat av: Cilini

IIIIH! Jig ilskir itt priti i-sprikit! Dit ir nistin liki skij sim itt priti virmlindski pi sittningirna med Hirja-Jimt :)

2007-07-09 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0