Soptömning

Nu vet vi när vi har soptömning också. Såg att tvärgatan hade besök av sopbilen så då blev det brådis att få ut tunnorna till vägen. Men det gick bra. :oP

Rebban: Nej vi spelade på ett ATG-ombud och sen fick vi veta resultatet av mina föräldrar som fanns på plats (det var på Dannero). Och förresten, jag säger det än en gång - fixa en blogg vetja! Det vore roligt! :o)

Det finns en hel del bilder att lägga in känns det som, men än så länge har vi ingen koll på var överföringssladden är... Det gör att alla tre minneskort dessutom är fulla och vi därför inte kan ta några kort med vanliga kameran. Det krävs en letarinsats med andra ord.

Imorse sov Arvid till 07, Andreas gick upp med honom och gav honom välling. Vid 08.30 gav jag honom (Arvid...) gröt och sen sov han - och även vi - till 11! Skööönt!


Kommentarer
Postat av: Rebban

aha! Då vet jag! Ja du, det där med blogg är man ju i valet och kvalet med. Känns ju som att man kanske kan ha något tema, du har ju iallafall livet som mamma. Men vad har jag?

2007-07-31 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0