2 veckor

Om två veckor har vi förmodligen precis kommit fram till Arlanda. Hjälp! Det är ju inte alls länge kvar...

Ägaren ringde imorse och ville ha våra personnummer för att bostadsrättsföreningen kan kolla upp oss. Det känns bra. Då verkar hon ju inte ångrat sig i alla fall. :o)

Banken har inte ringt än.

Andreas har kommit hem. Han var dödstrött och har gått och lagt sig. Jag förstår hans trötthet. Själv fick jag sova till efter 09 idag, med en amning vid 07-tiden bara. Skönt!

Nu är Arvid så grinig men vill inte sova. Ska prova ge honom lite lunch tror jag, sen kanske han vill sova. Han fick dock gröt senare än vanligt idag så jag trodde han skulle stå sig ett tag. Men det är ju så svårt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0