Badhusparken

Idag gick vi in till stan - Elin, Carro och jag. Det var längesen sist, vet inte varför men vi promenerade mer i vintras när det var dåligt promenadväder. Det känns himla bra att vi gick idag iaf, skönt sommarväder. Möjligen lite för varmt, men man ska väl inte klaga. Åt lunch i Badhusparken, åt glass och gick en sväng på stan.


       


Från bussen såg jag 205
nere vid Arå, och även 207 stod där. Så nu ska jag ha 206. Yeyyy!!! Hade en god förhoppning om att se bilnummer idag men det gick klent så jag blev nöjd när jag såg 205:an på väg hem.


Andreas är på personalfest ikväll så han kommer inte hem förrän sent ikväll/inatt. Om cirka 3 timmar är det dags att lägga Arvid. Sen ska jag njuta av ensamheten. Kom på att det är Desperate ikväll - jihooo! Har fredag i hjärnan idag, men tisdag går lika bra det också. På lördag fyller förresten min mormor 85, det ska bli kul att träffa lite släkt - hoppas vädret fortsätter vara bra också!


Kommentarer
Postat av: Rebban

Världens sötaste Arvid!! Men frågan: Vem sprang tjejmilen????? :-O

2007-06-07 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0