Crocs

 Om jag nu ska bo i en bostad med gräsmatta så har jag hela tiden sagt att jag ska skaffa Foppatofflor. Som ett äkta Foppafan så är det rent underligt att jag inte gjort det förr. Men jag ville ha gräsmatta först. Jag hade det som mål i livet. Nu verkar det bli verklighet. (jag törs dock inte ta ut segern i förskott än...)

Det verkar vara ett bra område enligt dem vi pratat med. Och nära till ishallen nu när Brunflo verkar få ha ett eget lag igen. Kunde väl inte komma lägligare eller?!

Arvid dansar så fort han hör musik, han är så rolig! Och han får sån energi när han ätit välling så man kan inte annat än skratta när man ser honom. Surrig till tusen och ser inte ut att ha annat än bus i blicken.

Andreas jobbar natt inatt. De har "maraton" så de har lektioner hela natten och är lediga imorgon istället. Det lär inte vara mycket liv i honom imorgon med andra ord. Imorgon ska jag förresten prata med ägaren igen. Håll tummarna att hon inte ångrat sig!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Till och med jag har ju Foppatofflor - rosa! Perfekt nu när fötterna är lite svullna... ;-)

2007-06-11 @ 20:06:20
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Carro

Verkligen kul med radhuset=) Det är så mysigt med en gräsplätt=)

2007-06-11 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0