Det blev fel, men bra

Jag gjorde det! Jag tog bussen till stan och gick hem sen! Jihoooo! Fast hur bra jag än tänkte (att jag skulle gå hem från stan för att slippa få solen i ryggen igen) så blev det fel... eftersom jag gick senare på dagen än vanligt... Så med solen först från sidan och sedan i ryggen så gick jag hem. Bravo!

En karl på busshållplatsen tipsade mig om att skydda axlarna. Jo jag vet att jag är röd, men idag har jag smörjt in mig iaf! Mind your own...

Arvid somnade tillslut också. Och idag har han på sig girafftröjan, så jag ska lägga in kort sen. :o)


Kommentarer
Postat av: elin

Duktigt! Kanske kan göra om den bedriften imorgon... om vi har lust vill säga...

2007-06-07 @ 20:03:38
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0