Fådda Crocs

 Jag har fått Foppatofflor! Mamma betalade och jag blev glad. :o) Gröna fanns dock inte min storlek. På två av affärerna vi frågade på hade de beställt i två månaders tid men inte fått några såna. Så därför tog jag mod till mig och valde en annan färg. Det blev turkosa. Hoppas det funkar lika bra. Fast gröna hade varit allra bäst. Synd att jag inte har lust att operera om mina fötter till en annan storlek. :oP

Åkte alltså till stan idag och träffade mamma. Vi fikade på Törners. Kanelbulle och Trocca blev det för min del. De två passar så himla bra ihop. Trocca...nelbulle... moahahhaa!!! :oP

Ägaren ringde idag för att fråga om vi läst tidningen idag. Jodå, vi hade sett att det fanns en annons om parhuset. även i dagens tidning. Men vi behövde inte vara skraja, de hade bara missat att avbeställa den. Pjuuuuu...


Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilken snygg färg på tofflorna. Jag köpte ett par gröna förra sommaren och jag gillar inte alls den färgen :)

2007-06-14 @ 20:16:00
URL: http://mistii.blogg.se
Postat av: Catarina

Såg dig förrästen på HM idag. Jag och Hellendellen på FL väntade på Irini på FL som provade kläder.

2007-06-14 @ 20:17:31
URL: http://mistii.blogg.se
Postat av: Carro

Jag jobbar på din sko å vi säljer kopior på foppa för 120 spänn, assköna=)

2007-06-14 @ 23:44:30
Postat av: Jenny

Troccanelbulle! Jag dööör! :D Ungefär som min favoritsammansättning (Dom hade en musikfestival i Valsjöbyn förra sommaren som fick heta): FESTIVALSJÖBYN! :D Kram!

2007-06-14 @ 23:50:15
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0