Möhippa, flytt och liten bebis

Igår tillbringades dagen på möhippa. Dock inte min egen. Bruden i fråga var Hanna, som ska gifta sig med Dan och det är det bröllopet vi ska på i juli. Det var mycket roligt. Bland annat stod Boda Borg och linedance på schemat. Linedance var himla kul. Idag har jag övat sittandes i bilen. Det är en talang i sig.

Idag skulle vi hjälpa Maggan och Åke att flytta in i deras nya parhus. Vi kom dock dit lagom till att de burit in sista kartongen och det var dags för fika. Så vi fikade och surrade lite. Åkte sedan en omväg förbi Brunflo för att kolla "vårt" parhus igen... Sen åkte vi till Coop för att köpa flyttkartonger (jag blev inspirerad där av deras flytt...) och jordgubbar. Efter det åkte vi hem och vilade lite innan vi gick på promenad bort till Maggan och Åke. Vi kom fram lagom till fika även denna gång. Så det blev fika igen och surr. Gick sedan hem igen. Arvid har sovit dåligt hela dagen men somnade lyckligtvis hemma i sängen en timme eller nåt.

Ikväll åkte vi till en tre veckors bebis - hon var så söt! Lilla Olivia luktade bebis och jag fick genast flashback's. Tänk att Arvid varit så liten! Uj uj uj...

Oj, hur kunde jag glömma.... Mitt under linedance:n så ringde ägaren till vårt parhus och berättade att bostadsrättsföreningen godkänt oss! Så till veckan skriver vi kontrakt! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis, vad kul för er=)

2007-06-18 @ 09:09:52
Postat av: Rebban

Tjiho!! Nu kanske det ÄNTLIGEN kan bli inflyttningsfest, både i torvalla och brunflo! Och du, om du vill ha bananlådor/flyttkartonger hör av dig...

2007-06-18 @ 12:37:36
Postat av: Jenny

GRATTIS! Då blir det inflyttningsfest hoppas jag... :D Kram!

2007-06-18 @ 18:27:18
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: elin

Vad gör du idag då som inte uppdaterar eller kommenterar?!

2007-06-18 @ 19:16:58
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Céline

Hade gärna hjälpt er att hjälpa Maggan och Åke flytta in i parhuset :)

2007-06-19 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0