Nudådalen

Igår var mamma, jag och Arvid till Ängersjö - byn där Kaspar i Nudådalen spelades in! Jättemysigt var det. Tänkte lägga in lite bilder igår kväll, men jag iddes inte så det blev inget bloggande heller. Idag orkar jag inte heller lägga in bilderna, men bloggar ändå. :o)

Arvid har blivit lite förkyld, men jag hoppas att det inte blir värre än så här. Han är hostig stundvis och snorade lite i förrgår. Hoppas det inte blir värre!!!!

Kontraktet är inte påskrivet än. Vet inte vilken dag det blir, men jag ska ringa och höra. Ägaren skulle till huset och klippa gräs, så då tänkte vi ta det samtidigt. Men deras son var tvungen att vara med för de skulle använda hans åkgräsklippare och han och sambon skulle få barn i dagarna så det var lite ovisst. Men det visar sig.

Idag ska vi handla barnmatsburkar som vi ska ha med till Bulgarien. Måste göra en lista bara på hur mycket som kan tänkas behövas...

Har börjat packa lite flyttlådor också. Det är roligt, men det kommer nog att ta tid, det är varmt i lägenheten, Arvid vill vara med och packa i och ur, så ibland är det inte det lättaste. Men ut ska det ju!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Svar på sms: Jo, jag har några kartonger på jobbet (banan och några flytt) samt att jag har några i hemmet. (Dom i hemmet måste jag leta reda på).

2007-06-19 @ 11:17:55
Postat av: elin

Min smarta hjärta tänkte ut att eftersom ni flyttar i mitten av juli och vi 1:a augusti så kanske några av kartongerna är urplockade tills dess... så att vi kan få låna liksom... Det var en liten tanke bara!

2007-06-19 @ 14:52:08
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0