Pa plats i Sunny Beach

Som ni forstar sa funkar inte vara svenska bokstaver...

De har tydligen internet har pa hotellet sa det var himla bra! 15 kr for en halvtimme och 25 kr for en timme.

Allt har gatt bra hittills. Flyget blev visserligen forsenat men tillslut kom vi ivag och Arvid har varit sa himla snall. Folk pa flyget var imponerade av honom, det kanns bra i mammahjartat. :o) Just nu sitter han och flirtar med en tjej i receptionen. Kanske i aldsta laget, men okej da...

Idag har vi solat och badat pa poolomradet har. Just nu blev det dock lite mulet sa da passar jag pa att surfa lite.

Hm...har funderat ett tag pa vad jag skulle skriva men nu nar jag val sitter har sa kommer jag inte pa nat.

Rebban: Det var Lotta.

Mamma och pappa: halsa mommo att Arvid dricker vatten och att allt gar bra.

Rebban och Ramona: Gota Kanal 2 visades pa flyget. Den var inte sa bra. Fast visserligen vet jag inte om jag hangde med hela tiden eftersom det var lite bokigt att ha ett barn i famnen och att det kom mat och dryck och lite allt mojligt hela tiden. Detta gor att jag maste ge filmen en andra chans.

Carolina: Foppatofflorna funkar toppen!

Inga kandisar hittade vi pa Arlanda sa det kanns jakligt surt, men jag overlever nog.

Arvid har badat i poolen och tyckte det var jattekul! Sjalv har jag lyckats bada tva ganger. Skont nar man val kommer ner. Emelie ar ett blotdjur och ar i hela tiden.

Langtar konstigt nog hem anda men det hor nog till. Det ar nog den dar blomrabatten vid parhuset... haha!

Nog om detta. Det blir nog mer bloggat framover, sa hall utkik! ;o)

Skriv GARNA kommentarer om det hant nat kul for er alla sa jag hanger med i hemmalivet lite!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja här händer det grejor! Oj oj oj vad ni missar!
Eller hmm, kanske inte. Det är inte så fint väder iallafall, det kanske känns skönt för er?
Vi (Jag och min sambo) åker på gatufesten nästa vecka och ska lyssna på en massa bra musik! tjiho.
Kul att höra att det går så bra med Arvid, framförallt skönt att flygningen gick så bra!
Hoppas ni får en fortsatt bra semester och att hemlängtan ger med sig, för annars blir det två lååånga veckor!
Hälsa!
kram

2007-06-28 @ 16:22:04
Postat av: Rebban

Förresten; JAG ÄR JÄTTEAVUNDSJUK PÅ ER!
och förresten igen: vi ska på IKEA också, alla möblerna är sålda...

2007-06-28 @ 16:23:17
Postat av: Ramona

Skönt att det har gått så bra för er med arvid på resan ner, och jag förstår tjejen i repan som fastnar för den lille chrmören :)
jag unnar er verkligen fint väder, jag hoppas verkligen att det bättrar sig, men det är ju två veckor så kanske bra att inte bränna sig första dagarna. Ha så kul och sköt om er
Hälsa resen av familjen
Kram

2007-06-28 @ 20:49:53
Postat av: Carolina

Känns tryggt att du inte är o-uppkopplad i fjorton dagar för då är väl risken stor att du klättrar på väggarna Stina ;-)
Har varit till Sundsvall på IKEA idag så nu är jag helt utmattad och 2000 kr fattigare. Men roligt var det och mycket bra grejer blev det!
Bra att det funkar bra med Foppatofflorna! Kram!

2007-06-28 @ 21:03:59
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Carro

Kul att höra att allt är bra. Sola inte ihjäl er nu=)

2007-06-29 @ 11:09:23
Postat av: Rebban

OCH jag såg nu att eran lägenhet ligger ute på östersundsbostäder men det kanske ni såg innan ni for?
När vi skulle byta så tog det en jäkla tid innan de la ut den "gamla" vilket vi upplevde som fördröjning av våra dubbla hyror. (vi hoppades ju på att dom nya skulle vilja flytta in så fort som möjligt)
Nu ska vi ha fredagsfika på jobbet: JORDGUBBAR! TJIHO!
Ha det fortsatt bra!! kram

2007-06-29 @ 14:25:04
Postat av: Nina m Alice & Cassandra

Härligt m semester och sol!
Kram Nina

2007-06-30 @ 20:19:43
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0