Planlösning

Jag har insett att jag inte har nån bra koll på var fönstren i huset verkligen finns. Det gör att jag inte har nån koll på var jag ska placera adventsljusstakarna (lika viktigt som att placera ut julgranen i tanken). Provade mig dock på att göra en planritning över huset idag. Det gick lite sådär, så ... med reservation för ändringar:

(nedervåningen överst och övervåningen nederst i bild...)
image192
Väldigt dumt att inte skriva vad vissa saker är, men kommer ni inte på det så får ni använda fantasin... :oP


image193
(obs! det står "träd" och inte "tråd"...

Som sagt, det var svårt
att rita med bara minnesbilder i hjärnan... Hoppas på att få anledning att lägga ut riktiga foton sen istället! :o)

Banken ringde inte idag. Jag får nog ringa själv imorgon istället. Jag skulle ändå ta reda på fastighetsbeteckningen så då har jag ju ändå ett ärende utan att verka tjatig. :oP

Gläntan tomorrow! Tror det är sista innan avslutning. Sen är Arvid 1 år och får inte gå på onsdagar längre. Hjälp! Fast å andra sidan hör vi kanske till en annan familjecentral vid det laget...

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul med planlösningar, jag älskar sånt! Vad mysigt det verkar, ni kommer att få det jättebra där!
Vi ses snart, bara Mio vaknat så går vi!

2007-06-13 @ 09:28:58
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Jenny

Wohoo! Jag ÄLSKAR ritningar...! (Kan bero på att jag jobbar med det) Jag tycker du har ritat mycket bra Stina :) Håller fortfarande tummarna!

2007-06-13 @ 21:54:20
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Wohoo! Jag ÄLSKAR ritningar...! (Kan bero på att jag jobbar med det) Jag tycker du har ritat mycket bra Stina :) Håller fortfarande tummarna!

2007-06-13 @ 21:54:29
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Wohoo! Jag ÄLSKAR ritningar...! (Kan bero på att jag jobbar med det) Jag tycker du har ritat mycket bra Stina :) Håller fortfarande tummarna!

2007-06-13 @ 21:54:45
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0