Rörigt

Det har varit mycket att göra idag. Det gick rättså bra att hålla tiderna, men i slutet av dagen låg vi 1 timme och 40 minuter efter schemat - haha! Helt sjukt att göra schema egentligen, men det hjälpte faktiskt. Kul att vara på kalas igen - den här gången var det Martin som fyllde 2 år.

Jag har suttit och skrivit ut lite tävlingar nu ifall det blir en massa dötid. Bland annat flygplatsbingo! Hoppas det blir lyckat. :o)

Idag klippte vi gräset vid vår nya bostad. Passade även på att grilla på engångsgrill till middag, mums! Rensade i rabatten också, och inte trodde jag att det kunde vara så roligt! Det hela beror nog på att det är min alldeles egna rabatt som jag kan göra vad jag vill med. :o)

Förhoppningen är att jag ska lyckas blogga nånting framöver, så håll ögonen öppna - men jag lovar inget, det beror på om det finns internet i närheten, osv.

Off we go!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Kul att du tagit bloggen med dig på semestern! Skummade mest igenom men ni verkar ha det bra, kanske ses vi på gläntan på onsdag...

2007-07-09 @ 16:36:05
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0