Fredag!

Igår skulle jag blogga. Gick inte. Imorse skulle jag blogga. Gick inte. Nu går det. Så jag ska försöka komma ihåg allt jag skulle blogga om... det blir nog inte lätt.

Igår hade Elvira namnsdag. Det är ett av de namn jag kan tänka mig på en dotter. Johanna, Elvira eller Linnea.

Ikväll ska jag på konsert, Andreas & co ska spela med Triple & Touch så då ska jag dit och kika. Arvid ska vara hemma med morfar sin.

Vägde mig imorse och den stannade på 63,5! 0,5 kg var... Fast imorgon är det ju ätardag... Och idag har jag ätit sallad till middag (hembeställning) och då följde det med vitt bröd som jag åt. Tror knappast att det gör nån större skillnad, men det var väl ändå ganska onödigt eftersom brödet inte var speciellt gott heller.

Inatt vaknade Arvid först vid 22...det enda som funkade var att amma. Sen vaknade han 04:30 och det enda som funkade var att amma. Men annars är det bra! :oP

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva. Jo det blev brons idag! Jubel!

Brons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0