Jag är verkligen mamma



DU VET ATT DU ÄR MAMMA NÄR...

* Du inte kan minnas när du senast sov mer än sex timmar i sträck
* Du njuter av en lång sovmorgon till 8:00
* Du hittar durkslaget i toalettstolen
* Du varje gång du går ut för att köpa nya kläder till dig själv istället kommer hem med pyjamasar med små grisar på
* Du inte längre kräver att det du har på dig ska vara rent
* Du tycker att Sempers aprikospuré är riktigt god
* Du råkar kalla din partner för pappa
* Du har bara tid att raka det ena benet
* Du gömmer dig på badrummet för att få vara ifred
* Barnet kräks, och du fångar det i händerna
* Du använder ditt eget saliv till att tvätta ditt barn i ansiktet



SHIT vad mycket som stämde in! Jag är verkligen mamma!

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan nog också klassas som mamma, fast just nu är det bara nestlées pureer som gäller...

2007-03-20 @ 18:59:45
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carro

Haha så här kul har jag inte haft på länge, allt stämmer ju in på mig=)

2007-03-20 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0