Magskrutt

Jävla skit! Jag hade sett fram emot den här dagen. Dels för att vi skulle till Gläntan och måla gipset, och dels för att vi skulle gå in till stan idag med mammorna. Men det satte min kropp stopp för. Redan igår hade jag ont i magen men trodde att det skulle gå över. Fel. Inatt hade jag ont i magen och mådde illa, sov dåligt och drömde "febermardrömmar". Imorse hade jag dessutom huvudvärk, ledvärk och var jättetörstig. Ringde min snälla mor som kom hit och barnvaktade på förmiddagen innan hon skulle jobba. Därmed kunde jag vila och tycka synd om mig själv i godan ro. 

Sov två timmar på förmiddagen och 45 minuter på eftermiddagen. Efter det blev jag faktiskt piggare och gjorde Lasagnette till middag. Vid det laget hade min matlust kommit tillbaka också. Mina symptom är borta, förutom magen - den gör ont i omgångar och det hela tyder på mensvärk! Jävla mensvärk! Insåg att jag var såhär vid jul också och då var det just mens. Blä!

I övrigt är Arvid gnällig. Vet inte varför. Och så vill han inte äta "riktig" mat till lunch. Välling dissar han också på kvällarna nu. Så ikväll ska vi prova att ge honom gröt för det verkar vara det enda han gillar nu. Och så att amma såklart.

Imorgon ska jag på arbetsintervju. Hoppas magontet är bättre då! Grisnervös!

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till på intervjun!

2007-03-15 @ 08:47:14
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carro

Jag glömde svara på messet, förlåt. Gjorde ju såklart inget att vi inte gick, i veckan kan vi väl gå istället då=) Nu har jag börjat blogga igen lite smått det var kul=)

2007-03-16 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0