Triple & Touch

Konserten igår var mycket bra! Professionellt! Och Arvid och morfar hade haft det bra. Själv fick jag egentid och det kändes bra. Satt med svärisarna och Karin under konserten. Var väldigt trött innan jag åkte, men det gick över.

Tänk om bloggen kunde fungera som den borde... jag har lite abstinens på att läsa andras nu. Men det verkar som om det går att skriva själv och sen kanske publicera dem när allt är i sin ordning. Eller jag vet inte.

Idag är det ätardag! Hurra! Det blir en sväng till affären för att köra lite snarra med andra ord. Sen blir det melodifestival.

Tyvärr försvann favoriten ur "Let's dance" igår. Jag såg utslagningen igår när jag kom hem och höll på att ramla ur soffan! Hur kan Lasse vara kvar när Anna åkte ut!?!?! Världen är bra lustig ibland...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Precis, så har jag gjort, skrivit ena dagen och publicerat dagen efter och då ser det ut som att jag publicerat det dagen innan... (Nyss såg inte jag dina inlägg, undrar om du skrev nu eller vad som hände?)

2007-03-03 @ 16:54:58
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0