Before the trip

Trodde det skulle bli en stressig morgon, men det har gått ganska bra. Arvid och jag är nästan klara nu. Ska bara mata skrutten, hälla upp kaffe i termos, diska det sista och programmera in videon. Sen är det inpackning i bilen också... Så egentligen inser jag nu att det kanske är dags att sätta igång.

Arvid sitter på golvet i sin Modotröja och äter på en bok om svampar. (Så är det när man är sambo med en biolog.) Fast jag är glad så länge han inte äter på nån bok om ormar. Huga, hemska tanke...

Nu ringde min handläggare på försäkringskassan, himla trevlig prick det där. Hur som helst så undrade hon över min begäran om föräldrapenning som jag skickat in och det var ju väldig märkligt, för jag tänkte ringa henne och höra om det själv! Ibland är allt så himla bra! Så nu slapp jag ringa själv och blev dessutom klokare på kuppen.

Dags att sätta igång med allt som är kvar nu då så jag inte står där med 17 saker att göra när det är fem minuter kvar till avfärd...


Off we go!


Kommentarer
Postat av: elin

Ha det så himla roligt i helgen! Det ska jag också försöka med fast här på hemmaplan, en kväll med grillning och en med barnavkt så det är bara att hoppas!

2007-05-11 @ 12:30:41
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0