Förvirrat intryck...

Jag måste ge nåt slags förvirrat intryck... Läste nyss listan jag svarade på idag...

UTSEENDE
1. hur lång är du?
1,67 meter ö.h.
2. vilken hudtyp har du? Jag har en blek och relativt torr hud
3. hårfärg och frisyr? Ljusbrunt, långhårig, tråkigt
4. ögonfärg? Grå/blå
5. mest nöjd med? Arvid och min apelsinplanta
6. minst nöjd med? att jag inte är så huslig
7. skostorlek? 38/39
8. glasögon? har jag hemma ibland
9. har du några piercingar/tatueringar? Nix

Nu är frågan: Vad har Arvid, min apelsinplanta och min icke-huslighet att göra med mitt utseende?! Nåja, det får stå så i alla fall för jag är inte nöjd med så mycket i utseendet. Och Arvid kommer ju faktiskt ifrån mig, så där var det ju rättså ok svar ändå när jag tänker efter...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är rolig du ;-) (Jag läser nog oxå din blogg rätt ofta förresten.)

2007-05-21 @ 20:49:21
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0