Gläntandag

Gläntandag idag. Arvids girafftröja blev klar. Framsidan är jag nöjd med, det var jag redan förra gången. Men baksidan blev inte som jag tänkt mig. Men det får vara så nu och det är ju ändå tanken som räknas. Jag får ta kort på den när skrutten har på sig den, men just nu måste den få vila. Jag ska inte göra om samma misstag som i höstas med tröjtryckningen.....

GI:ar sen i måndags och det går bra hittills. Hade inte ätit bra sen fredagen vi åkte till Uppsala så nu var det dags igen nu när det bara-endast-only är fem veckor kvar tills vi åker! Jabbi!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, jag vill också åka på semester! :( Men vi har planerat att dra till ett varmt oland två veckor i vinter, hoppas det blir av. I väntan på det får jag vara avis på dig och hålla tillgodo med den svenska sommaren. Icke att förakta! :D
Kramen

2007-05-23 @ 21:09:29
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Carro

Lägg upp en bild på tröjan vettja=)

2007-05-23 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0