Kusin

Vi skulle hämta några råttfällor för undervisning i skolan. Så nu är det gjort. Tog inte 198 nu heller, men Andreas tipsade mig om att jag faktiskt borde komma ihåg var den stod... Det gjorde jag inte, men han visade mig. Bilen stod dock inte där just då, så jag får nog gå en liten promenad imorgon... 199 är inte så långt härifrån heller så nu är det spännande!

Var på Coop och handlade också. Köpte jordgubbar. Tänk förra året när jag var tokgravid och åt tokmycket jordgubbar. Undrar om jag slår rekordet i år? Jag tvivlar. Men jag är på god väg iaf.

När vi packade ur bilen kom min kusin gåendes. Han bor strax bortanför oss och var på väg hemöver, men följde med oss in och drack kaffe. Nu är det läggdags för Arvid och sen Medicinmannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0