Lillsjön

Idag var vi på utflykt till Lillsjön. Elin, Carro och jag och så pojkarna såklart! Trevligt! Och skönt att röra på sig lite. Men ska ärligheten fram så är jag lite stum i benen ikväll. Jag skyller på att jag gick från nedre till övre Torvalla idag. Det händer inte varje dag.
     

Arvid har haft feber ikväll. Vet inte om det beror på sprutan han fick igår eller vad det är. Men jag hoppas iaf att han ska somna snart. Imorgon blir det Gläntandag. Andreas ska åka till skolan inatt vid 03-04 nån gång, de ska ut i skogen på morgonkvisten med eleverna. Det gör att han slutar nån gång vid 09 istället. Säkert kul, men man skulle nog vara bra nog så trött... skönt att man får ligga kvar i sängen istället! :oP

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh, du är ju verkligen värsta bullmamman du. Alltså, du kanske inte bakar så mycket bullar, men åker på utflykt och sånt. Myyys! Kram

2007-05-29 @ 20:37:54
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Carro

Fina bilder, du får skicka på mailen=)

2007-05-29 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0