List list list

PERSONLIGT

1. vad heter du?
Stina Elisabet Olsson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag tycker Johanna är fint, men det passar nog inte mig så jag håller mig kvar på Stina.
3. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Erik om jag var en pojke
4. vilket stjärntecken är du? vågen
5. vilken årgång är du? 1980
6. vart bor du? övre Torvalla
7. bott utomlands eller varit utomlands? Varit på mc-semester i Europa, solsemester i Italien och Cypern, och så Norge (dock klent med sol)
8. flyttat antal gånger?
 Flyttat till Uppsala där vi bodde i 3 olika studentbostäder, bott på Åhléns i stan (Östersund) och senast flyttade jag hit sommaren 2005, så 5 blir det då
9. vart skulle du vilja bo? Jag skulle vilja ha en stor villa i Marieby, med stor trädgård, lagom avstånd till grannarna och så ska det vara gratis ;o)
10. vilken skolklass? Ingen, det var längesen
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill fortfarande vinna en massa pengar på Lotto så där hoppas jag ännu... så rik vill jag bli.


UTSEENDE

1. hur lång är du? 1,67 meter ö.h.
2. vilken hudtyp har du? Jag har en blek och relativt torr hud
3. hårfärg och frisyr? Ljusbrunt, långhårig, tråkigt
4. ögonfärg? Grå/blå
5. mest nöjd med? Arvid och min apelsinplanta
6. minst nöjd med? att jag inte är så huslig
7. skostorlek? 38/39
8. glasögon? har jag hemma ibland
9. har du några piercingar/tatueringar? Nix

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? En svart McKinley, funkar till de flesta väder, men är dålig på att andas ibland...
2. vad använder du just nu för skor? Guldskorna håller jag på att gå in, annars använder jag mina gudomligt sköna vita skor - jag fasar för den dag då de lägger av!
3. favoritfärg på kläder? hm...grönt kanske, eller svart
4. favoritmaterial på kläder? spelar ingen roll
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ska leta klänning framöver inför bröllopet vi ska på i sommar, så jag säger klänning där.
6. favoritaffärer? H&M funkar alltid!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Den var svår! Utspritt över året kanske det blir 100 kr i månaden...det lät klent...
8. favoritmärke? Everest och McKinely
9. vad har du för tröjstorlek? 38/40

DIN LÄGENHET

1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort
2. vilken färg på tapeterna? blåa i hallen, röda i vardags, gröna i köket, vita i övriga rum
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Det här rummet går endast i vitt
4. vad vill du ändra där inne? Här inne skulle jag vilja fixa till Arvids "rum" lite mer, har avskärmat det här rummet till två...
5. vad har du där inne av följande:

a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? bärbar, så ja - ibland

6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mimergården och Marieby + rök från Byggelit i Brunflo
7. vad gör du oftast i rummet? surfar och nattar Arvid
8. favoritpryl i rummet? Arvid såklart!


Idag: Slappat, städat lite och vattnat blommorna, kollat än en gång på O.C. och gråtit pga det
Igår: Slappade (igen!) och kollade på en massa repriser på tv
I förrgår: var på stan, var sjuk, åt mat hos svärisarna, dåsade
Imorgon: på sin höjd ett stadsbesök, annars ska jag väl försöka bli frisk
I övermorgon: Gläntan!
Humör just nu: Rätt glad!
Väder: Solsken
Bästa egenskap:  glad
Sämsta egenskap: tjurig
Favoritmånad: December!
Tv eller film: TV
Bok eller tidning: tidning
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Arbete, fast just nu mammaledig
Morgon eller kväll: Morgon, speciellt lördag
Klädsel just nu: mysbyxor & t-shirt
Sällskapspel eller Tv-spel:  Sällskapsspel
Kramas eller pussas: Kramar!
Promenad eller bio: Promenad
Öl eller vin: Cider - moahah!
Godis eller snacks: Godis!
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Sällskapsresan I, kan man se den nog många gånger??!
Komiker: Måns Möller is the king!
Skådespelare: Susan Sarandon och Johnny Depp
Artist: Keane, Bon Jovi
Stamgäster på din blogg: Jag gissar att Elin, Rebban och Jenny är inne oftast
Förhållande eller singel: Förhållande!
Glasögon eller linser: Linser
Storstad eller småstad: Småstad
Stökigt eller städat: Jag mår bäst när det är städat, men sällan är så fallet...
Restaurang eller hemlagat: Restaurang som vardagslyx
Tävling eller lek: Tävling
Jacka eller kappa: Jacka, men kappa är jäkligt snyggt...bara inte på mig
Stark eller svag: Stark
Brun eller blek: Brun
Favoritbutiker: H&M och Syssla
Favoritnöje: Shit, jag har inget svar!!! Alldeles tomt... Roar jag mig inte längre?! Näe...
Favoritmat: Mormors köttbullar
Händer eller fötter: Händer!
Sparare eller slösare: Det där är svårt, för jag sparar men det blir ändå inget över och jag slösar inte heller...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du e ju för söt du. Jag snor din lista!
OC ja... Jag har ju inte sett nåt sen precis innan Marissa dog, men jag har tänkt ladda ner (...) alla från det i sommar och kolla på några dygn... :) Kram!

2007-05-21 @ 19:14:02
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Rebban

hmmm, förväntar du dig att man ska kontra med svar om sig själv?? :o) (Jag gillar ju sånt!)

2007-05-24 @ 14:28:44
Postat av: Rebban

Det funkar inte att kopiera och klistra in!! Jag orkar inte sitta och skriva av hela :-( Skit också...

2007-05-25 @ 08:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0